Ana si Cornel vrea sa investeasca 2 milioane de euro in magazine

Ana si Cornel vrea sa investeasca 2 milioane de euro in magazine


Producatorul de mezeluri Ana si Cornel vrea sa se extinda in Ardeal, in 2014, prin deschiderea a 50 de magazine si a unui depozit, investitia ridicandu-se la circa doua milioane de euro, a declarat, marti, directorul general al companiei, Carmina Paraschiv.

carminaProducatorul de mezeluri Ana si Cornel vrea sa se extinda in Ardeal, in 2014, prin deschiderea a 50 de magazine si a unui depozit, investitia ridicandu-se la circa doua milioane de euro, a declarat, marti, directorul general al companiei, Carmina Paraschiv.
"Pana la finalul anului, avem in plan extinderea cu inca zece magazine proprii. Am ales propria retea pentru a ne gestiona cu usurinta vanzarile, productia si cash-flow-ul. Nu este deloc usor sa gestionezi doua domenii in paralel, dar este mult mai sigur. In ceea ce priveste anul 2014, avem in plan deschiderea unui nou depozit, in zona Ardealului, si a cel putin 50 de noi magazine", a spus Carmina Paraschiv.
Aceasta a declarat ca investitia din 2014 se ridica la aproximativ doua milioane de euro si ca va fi realizata din fonduri proprii. Pana in prezent, compania nu a contractat niciun credit.

Carmina Paraschiv a precizat ca, inca de la inceputul activitatii, compania a deschis propria retea de magazine, care numara in prezent mai mult de 70 de unitati, in care se vinde peste 60% din productia totala. Restul de 40% din productie se comercializeaza prin intermediul unuia dintre cei mai mari retaileri din Romania si a unei retele de distributie care numara peste 3.000 de clienti din Muntenia, Dobrogea, Moldova, Oltenia si Banat.

Ana si Cornel este o companie infiintata in anul 1994, iar in anul 2013 a ajuns la 750 de angajati. Intreaga activitate de productie se desfasoara in cadrul fabricii de la Mizil, care, in ultimii ani, a fost dotata cu tehnologii avansate, prin finantare europeana. Totodata, compania functioneaza in baza certificarii ISO 22000/2010.

Portofoliul companiei numara o gama extinsa de produse din carne, precum: salamuri, carnati, specialitati din carne, preparate crud-uscate, semipreparate, precum si carne proaspata de porc, vita si pasare. Aprovizionarea cu carne se face in proportie de 30% de la firmele din grup, 20% de la furnizori din piata interna si 50% din import.
Potrivit estimarilor reprezentantilor Ana si Cornel, firma are o cota de piata de aproximativ 4 - 5% pe segmentul preparatelor din carne si carne proaspata si se afla pe locul doi dupa cifra de afaceri si profit in topul producatorilor de carne si preparate din carne. Conform datelor de la Ministerul Finantelor, in 2012, compania a realizat o cifra de afaceri neta de 142,854 milioane de lei si un profit net de 12,394 milioane de lei.



Poti fi interesat si de