Romanii prefera meniurile pe baza de carne


Romanii care mananca la restaurant prefera meniurile pe baza de carne, in timp ce strainii comanda mai mult peste, a declarat Florin Radulescu, patronul restaurantului OSHO, intr-o conferinta de specialitate.

oshoRomanii care mananca la restaurant prefera meniurile pe baza de carne, in timp ce strainii comanda mai mult peste, a declarat Florin Radulescu, patronul restaurantului OSHO, intr-o conferinta de specialitate.
Romanii care vin prima data intr-un restaurant sunt mult mai inclinati sa accepte sugestiile facute de personalul acestuia, in timp ce strainii stiu exact ce vor. Renumele bucatarului sef contribuie in proportie de 20% la alegerea localului, dar decizia este luata, in principal, de produs, amplasare si servicii. La OSHO, trec zilnic pragul intre 500-550 de clienti, gradul mediu de ocupare al restaurantului fiind de aproximativ 85%, in prima parte a anului. Clientii sunt in principal din zona corporate, cu varsta de peste 35 de ani. Dintre acestia, estimam ca peste 65% sunt clienti fideli. Consumatia unui client este de 100-180 de lei, a precizat Florin Radulescu.

OSHO, primul restaurant-macelarie din Romania si unul dintre primele cinci restaurante premium din Bucuresti, estimeaza pentru 2013 o cifra de afaceri de aproximativ 2,8 milioane de euro, in crestere comparativ cu 2012 cand a inregistrat o cifra de afaceri de 2,5 milioane de euro.

OSHO a fost deschis in 2010 cu o investitie de aproximativ 320.000 de euro, fiind primul restaurant-macelarie si primul restaurant in care procesul de maturare al carnii se face ,,in house'. In 2011, sub conceptul Steak House and More, a fost deschis cu o investitie de 300.000 de euro OSHO Fish. Investitia totala in cele doua restaurante a depasit 800.000 de euro, la finalul anului 2012. Dezvoltarea restaurantului continua si in 2013, aproximativ 100.000 de euro fiind investiti in rebranding, in dezvoltarea departamentului de livrari si de evenimente, dar si in reconfigurarea restaurantului.

Ne-am propus ca in urmatorii doi ani sa analizam piata din principalele orase cu potential economic in vederea deschiderii de noi restaurante. Astfel, in 2014, vrem sa deschidem trei restaurante, in Constanta, Timisoara si Brasov. Investitia estimata pentru fiecare local nou este de 200.000 - 250.000 de euro, a mai adaugat Florin Radulescu.

Potrivit Agerpres, restaurantul OSHO Steak contribuie cu 49% in realizarea cifrei de afaceri, OSHO Fish cu 38%, iar macelaria OSHO cu 13%. Pentru 2013, patronul de la OSHO estimeaza ca organizarea de evenimente corporate va avea o pondere de 5% in totalul cifrei de afaceri.



Poti fi interesat si de