Crestere de 20% pe segmentul de peste, in postul Craciunului

Crestere de 20% pe segmentul de peste, in postul Craciunului


Potrivit unei analize Alfredo Seafood, in cele sase saptamani din ultimul mare post din 2017 (15 noiembrie - 25 decembrie), vanzarile de peste pe piata autohtona vor creste cu circa 20%.

alfredo analizaPotrivit unei analize Alfredo Seafood, in cele sase saptamani din ultimul mare post din 2017 (15 noiembrie - 25 decembrie), vanzarile de peste pe piata autohtona vor creste cu circa 20%.


Postul Craciunului este, alaturi de Postul Pastelui, una dintre perioadele in care se inregistreaza cele mai mari vanzari de peste in timpul anului.

'Cresterea consumului in aceasta perioada se explica in primul rand prin dieta din timpul postului, cand singura carne permisa in anumite zile este cea de peste. De asemenea, s-a creat o traditie prin care chiar si romanii care nu tin post, mananca mai multe produse pescaresti in timpul asa-numitelor dezlegari la peste. Daca in aceeasi perioada a anului trecut s-a inregistrat o crestere a consumului de circa 30%, anul acesta estimam o majorare de aproximativ 20%. Aceasta modificare cred ca este determinata de o serie de factori printre care as mentiona: cresterea preturilor din cauza inflatiei, precum si a avantului economic inregistrat in ultima perioada in Europa Occidentala, care a produs o usoara majorare a costurilor produselor premium de import. De asemenea, daca anul trecut consumul mai ridicat de peste s-a bazat si pe scaderea TVA-ului, deja acest lucru nu mai este de actualitate. In mod cert oamenii mananca mai mult peste in perioadele de post. Oricum, odata cu sezonul rece creste si nevoia organismului de proteina animala, iar dintre toate tipurile de carne, pestele are calitatea cea mai buna. Asadar consumul ridicat din aceasta perioada este binevenit pentru sanatatea noastra si din acest punct de vedere', arata Mihai Cristian Darmanescu, fondator al Alfredo Seafood.

Intre cele mai cumparate soiuri de peste din portofoliul Alfredo Seafood se numara somonul, macroul, merluciul si codul, provenite din captura si acvacultura din afara tarii, congelate sau proaspete, si soiurile din productia autohtona cum sunt crapul, pastravul, sangerul, carasul sau novacul.

Vanzari in crestere in aceasta perioada se inregistreaza si pentru pestii de acvacultura din zona Mediteranei cum sunt dorada, lupul de mare sau corvina, carora li se adauga cateva specialitati precum calcanul, tonul, codul negru (butterfish), grouper-ul, pestele dentex, dorada rosie, pestele spada.

In perioada postului, Alfredo Seafood va continua promotiile saptamanale pentru diferite specialitati din gama de peste 'Gata de Gatit', dar si pentru produsele vandute la vrac, atat congelate cat si proaspete.

Alfredo Seafood este una dintre cele mai importante marci din Romania, sub a carei denumire sunt importate si distribuite produse din peste si fructe de mare.



Brandul a fost creat de Mihai Cristian Darmanescu si lansat in anul 2013. Datorita experientei si relatiilor internationale cu marii producatori de peste din lume, dar si a celor trei linii de procesare si ambalare automatizate si de inalta productivitate din cele doua fabrici din Constanta si Bucuresti, produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite atat in cele mai importate lanturi de hypermarketuri si supermaketuri din tara, cat si in peste 3.000 de magazine de comert traditional.



Poti fi interesat si de