Bogdan Mihail, Smithfield Romania: Exportul, o oportunitate care trebuie fructificata

Bogdan Mihail, Smithfield Romania: Exportul, o oportunitate care trebuie fructificata


Romania activeaza deja pe o piata cu un caracter global, in care influentele si evolutiile din piata interna se imbina cu cele generate de competitorii globali.

bogdan-mihail-smithfield1Romania activeaza deja pe o piata cu un caracter global, in care influentele si evolutiile din piata interna se imbina cu cele generate de competitorii globali.


Suntem increzatori ca modelul integrat de afacere al Smithfield ne va asigura o pozitie avantajoasa, iar posibilitatea participarii la export cu carne de porc produsa in Romania reprezinta atat pentu compania noastra, cat si pentru dezvoltarea sectorului in care activam, noi oportunitati de dezvoltare si diversificare a gamei de produse. Compania noastra si-a imbunatatit si crescut, cu pasi siguri, performantele pe segmentul livrari externe, ajungand in 2013 pe unul dintre locurile fruntase in topul exportatorilor de produse alimentare din Romania. Ne propunem ca si in acest an sa continuam si sa consolidam aceasta directie stategica. In ceea ce priveste piata in ansamblu, salutam initiativa legislativa de reducere a TVA la carne si produsele din carne pentru a sustine concurenta loiala in domeniul industriei alimentare si a promova controlul si inspectia stricta a produselor, dar si respectul pentru consumatorul final.
Pentru compania noastra, principala piata de desfacere a fost si ramane piata interna. Dorim sa oferim consumatorilor nostri carne de porc de cea mai buna calitate, 100% fabricata in Romania. Exporturile reprezinta, insa, o oportunitate, pe care ne dorim sa o fructificam, promovad calitatea produselor romanesti si avand totodata sansa de a opera pe o piata globala.



Poti fi interesat si de