Allianz-Tiriac Asigurari a platit o despagubire de 1,8 mil euro companiei Doly-Com

Allianz-Tiriac Asigurari a platit o despagubire de 1,8 mil euro companiei Doly-Com


Compania Allianz-Tiriac Asigurari a platit o despagubire de 1,8 milioane euro societatii Doly-Com SRL Botosani, cea mai mare companie de ambalare de carne proaspata si unul dintre cei mai importanti producatori de carne de vita din Romania.Despagubirea a vizat o polita de asigurare de cladiri si bunuri, dupa ce in iunie 2013 un incendiu a distrus fabrica de mezeluri detinuta de Doly Com in Tunari, in apropierea Bucurestiului.

despagubireCompania Allianz-Tiriac Asigurari a platit o despagubire de 1,8 milioane euro societatii Doly-Com SRL Botosani, cea mai mare companie de ambalare de carne proaspata si unul dintre cei mai importanti producatori de carne de vita din Romania.Despagubirea a vizat o polita de asigurare de cladiri si bunuri, dupa ce in iunie 2013 un incendiu a distrus fabrica de mezeluri detinuta de Doly Com in Tunari, in apropierea Bucurestiului.

'In luna noiembrie, Allianz-Tiriac a platit o indemnizatie in valoare de aproximativ 1,8 milioane euro in contul unei polite de asigurare de bunuri apartinand persoanelor juridice (cladiri si mijloace fixe). Este una dintre cele mai mari indemnizatii platite de asigurator in ultimii ani unui client persoana juridica pentru acest tip de asigurare, polita fiind intermediata de catre Raiffeisen Broker de Asigurare-Reasigurare. Dauna, provocata de un incendiu produs in luna iunie a.c., care a distrus aproape in totalitate cladirea si bunurile asigurate, a fost solutionata operativ si transparent, clientul primind indemnizatia cuvenita intr-un timp foarte scurt, avand in vedere complexitatea daunei (ce necesita expertize tehnice si implicarea unor specialisti externi)', precizeaza un comunicat Allianz-Tiriac remis de Agerpres.

Doly-Com SRL Botosani este o societate detinuta de omul de afaceri Iulian Cazacut. Fabrica Doly Com din Tunari, distrusa in incendiu, procesa carne proaspata sub forma de mici, carne tocata si carnati.
'Fiind vorba de o dauna la bunuri, instrumentarea dosarului a fost foarte laborioasa. Au fost necesare expertize pirotehnice si de structura, oferte de achizitie de nou ale bunurilor distruse in eveniment, precum si documente din partea clientului legate de bunurile asigurate. Noi am fost interfata intre client, compania de loss adjusting (regularizare a daunelor) si asigurator si am reprezentat interesele clientului, oferindu-i consultanta in fiecare etapa a solutionarii dosarului', a declarat Iulia Osman, director executiv in cadrul Raiffeisen Broker de Asigurare - Reasigurare.

'Este important ca in urma unor astfel de daune, clientul sa isi poata relua activitatea cat mai rapid, astfel incat pierderile financiare sa fie minime. Rapiditatea si rezolvarea favorabila ne ofera posibilitatea de a continua si de a accelera planurile de dezvoltare ale companiei', a declarat Iulian Cazacut, directorul general Doly-Com.

Numele producatorului Doly-Com a aparut in scandalul carnii de cal etichetate drept carne de vita, in urma acuzatiilor venite din partea procesatorului francez Spanghero. In urma scandalului carnii de cal, Doly-Com a pierdut 20% dintre contractele incheiate pentru exporturi, majoritatea din tari precum Franta sau Germania.



Poti fi interesat si de