Kaufland aniverseaza 50 de ani in Europa


Kaufland aniverseaza 50 de ani de la deschiderea primului sau magazin din Europa printr-o ampla campanie de reduceri, oferte speciale si premii inedite.

kaufland rKaufland aniverseaza 50 de ani de la deschiderea primului sau magazin din Europa printr-o ampla campanie de reduceri, oferte speciale si premii inedite.


Kaufland a fost infiintat acum 50 de ani, in anul 1968, de la o mica afacere de familie cu 70 de angajati ajungand astazi la o retea internationala de succes. In prezent, Kaufland are peste 1.270 de magazine, aproximativ 148.000 de angajati in sapte tari europene si genereaza o cifra de afaceri anuala de circa 21,6 miliarde de euro.

Compania pune accent pe prospetime si calitate la cele mai inalte standarde, varietate, portofoliu extins de produse locale si preturi competitive. Magazinele Kaufland ofera clientilor o noua configuratie, pentru un traseu alcumparaturilor mai rapid si mai usor, prin elemente unice de design si organizare.

Povestea Kaufland a inceput acum 50 de ani, de la o afacere de familie cu primul magazin deschis in orasul german Backnang. Astazi, suntem unul dintre cei mai importanti retaileri din spatiul european si in urmatorii ani intentionam sa ne extindem in Republica Moldova si in Australia. Cei 50 de ani sunt o marturie a reusitei de a respecta o promisiune facuta clientilor ce are la baza principii cheie: prospetime, calitate, preturi competitive, varietate si cumparaturi usoare, spuneValer Hancas, Director Comunicare si Corporate Affairs Kaufland Romania.

Si in viitor, angajamentul nostru va fi sa oferim o experienta la cumparaturi cat mai placuta. In acest sens, vom continua sa ne adaptam in permanenta prin modernizarea magazinelor si prin dezvoltarea gamei de produse, adauga Valer Hancas.

In cadrul campaniei 50 de ani fresh in Europa, Kaufland Romania sarbatoreste impreuna cu clientii sai, venind in intampinarea acestora cu noi experiente la cumparaturi, prin dublarea reducerilor la combinatii selectate de cate doua produse. Pe parcursul campaniei sunt puse in joc premii saptamanale, 50 de excursii culinare in Romania, dar si 5 premii mari, constand in cate o excursie culinara in Europa. Totodata, la cumparaturi de minimum 3 ori pe saptamana cu orice card Visa, Kaufland impreuna cu Visa ofera clientilor sansa de a se bucura de excursii si multe alte surprize. Premiul cel mare poate aduce unui client Kaufland o excursie pe an timp de 7 ani, pe 7 continente. Premiile secundare constau intr-o excursie pe an timp de 3 ani sau intr-unul dintre cele 12 pachete compuse dintr-un smartphone si 2 bilete la Untold sau Neversea.

Mai multe informatii despre campanie si modalitatea de inscriere sunt disponibile pewww.kaufland.rosi in revista Kaufland.

Campania se desfasoara pana pe 3 aprilie 2018 in toate magazinele Kaufland si online, cu un concept care marcheaza preocuparea consecventa a companiei pentru prospetime.

Kaufland si-a dublat bugetul pentru investitii pentru 2018 la 200 de milioane de euro pentru expansiune si dezvoltarea retelei.

In acest an financiar (pana in martie 2018) o sa mai deschidem magazine in Bucuresti, Buzau si Satu Mare. In exercitiul urmator vom deschide 10 noi magazine si vom continua investitiile in modernizari, spune Valer Hancas.



Poti fi interesat si de