DIANA continua extinderea retelei de magazine


Compania DIANA a evoluat constant in ultimii ani. Si-a dezvoltat deja o retea de magazine, ba chiar a deschis anul acesta un magazin gourmet. Investitiile nu se opresc insa aici.

diana stire 1Compania DIANA a evoluat constant in ultimii ani. Si-a dezvoltat deja o retea de magazine, ba chiar a deschis anul acesta un magazin gourmet. Investitiile nu se opresc insa aici.


Pe partea de magazine continuam extinderea si nu vrem sa ne oprim. Nu am stabilit inca, pentru ca planurile pentru anul viitor le facem dupa Craciun, prin ianuarie-februari. Pe partea de fabrica si de abator, am inceput usor-usor proiectul de extindere si de retehnologizare, care se va intinde pe o perioada de doi ani cred. Cam in doi ani vom fi in casa noua. Schimbam o parte dintre utilaje, dar nu inseamna ca vorbim neaparat de o marire a capacitatii de productie, ci pur si simplu o reorganizare a fluxului si o retehnologizare. La capacitate inca mai avem loc de crestere, e o dinamica ce se simte in ultimul timp. Noi suntem incantati de evolutia pietei, sustine Adina Craciunescu, directorul de marketing al companiei Diana.

Si pentru ca 2017 este aproape de final, Adina Craciunescu ne-a spus ca pentru companie a fost un an bun. Ne-a mers bine in 2017, suntem in grafic, normal, pentru toti procesatorii de porc si pentru fabricile de mezeluri a fost un soc inceputul de an, cand materia prima s-a scumpit foarte mult si intr-o perioada in care nimeni nu se astepta. Dar una peste alta a fost un an bun, astfel ca nu vorbim despre rezultate negative. Asteptam anul viitor cu mai multa stabilitate, cel putin sa nu mai existe fluctuatii asa de mari de pret, mai spune Adina Craciunescu.



Poti fi interesat si de