Monday, Dec 11th

Last update09:52:49

Te afli aici: Exclusiv IC Prezentare Noile ambalaje Fragedo, prezentate de Transavia la Anuga

banner optim 540x130
 

Noile ambalaje Fragedo, prezentate de Transavia la Anuga

  • PDF
transavia anugaTransavia, liderul pietei locale de carne de pui si unul dintre cei mai mari exportatori din Romania, a bifat a cincea participare consecutiva la Anuga 2017.

Transavia a participat ca de fiecare data cu stand propriu, afirmandu-si si la targ pozitia de lider de categorie. Compania a prezentat in cadrul Anuga noile ambalaje ale produselor Fragedo, care au la baza cele mai moderne tehnologii de ambalare, o investitie de 2 milioane de euro realizata in anul 2016.

Prezenta din acest an a fost deosebita, compania investind intr-un concept atipic de stand propriu, puternic diferentiator: Natural Taste from the Mystic Transylvania.

Conceptul introduce ideea de pui crescut cu grija in Transilvania, in fermele proprii, printr-o abordare grafica de exceptie realizata de Brandient.

„Participarea la targul Anuga este o reconfirmare a activitatii pe care o realizam de mai bine de 26 de ani si a produselor noastre. Pentru a mentine de fiecare data cele mai inalte standarde, realizam investitii constante in tehnologii moderne, care sa faciliteze si sa fluidizeze procesul de productie. Astfel, ne respectam promisiunea facuta catre consumatorii de pretutindeni, Well Made in Romania, acum si mai puternic exprimata de noua comunicare sintetizata prin iconurile diferentiatoare, precum siguranta asumata de familia fondatoare”, declara Ioan Popa, presedintele Grupului Transavia.

Prezenta la targul Anuga este o traditie de multi ani pentru Transavia, iar strategia de dezvoltare pe piata de export presupune si participarea la targuri si expozitii internationale de profil, in contextul in care peste 25% din productia realizata anual de companie ajunge in mai multe tari europene.

banner agerpress nou 554x80