Sunday, Nov 19th

Last update03:49:00

Te afli aici: Exclusiv IC Prezentare Retea de magazine proprii, strategia de succes a companiei Matis

banner optim 540x130
 

Retea de magazine proprii, strategia de succes a companiei Matis

  • PDF
mag prGratie sistemului de management implementat, care se bazeaza pe o echipa tanara si experimentata, compania ilfoveana a atins, in 2016, o cifra de afaceri de 10 milioane de euro. Strategia abordata are la baza dezvoltarea de magazine proprii care sa-i asigure cash-flow-ul si vanzarea a 70% din productie.

„Romanii au devenit mult mai atenti la produsele pe care le cumpara si de cele mai multe ori opteaza pentru calitate. Sub presiunea pretului impus de marii retaileri, multi producatori aleg sa reduca din calitate odata cu pretul. Noi avem avantajul magazinelor proprii si mizam pe calitate”, a declarat Cristian Stancu, director general Matis.

Articolul complet despre evolutia companiei Matis poate fi parcurs in cuprinsul editiei cu numarul 52 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.

banner agerpress nou 554x80