Penny Market lanseaza un nou concept de comunicare

Penny Market lanseaza un nou concept de comunicare


Compania Rewe Romania lanseaza conceptul de Romania prin care comunica evolutia pozitionarii brandului sau, Penny Market.

penny marketCompania Rewe Romania lanseaza conceptul de Romania prin care comunica evolutia pozitionarii brandului sau, Penny Market.
Totodata, compania lanseaza Penny FM, postul de radio care va intampina cu ospitalitate clientii si angajatii in toate magazinele Penny Market.

In contextul standardizarii si globalizarii extinse, noi facem alegerea de a ne concentra pe specificul local. Oriunde si oricand am mai facut asta, am putut sa vedem atat satisfactia consumatorului cat si, ca efect imediat, evolutia pozitiva a indicatorilor de performanta a companiei, a declarat Dennis Biernatzki, General Manager Rewe Romania.

Acest nou concept va fi exprimat pentru clientii retelei de magazine printr-o serie de tematici de comunicare: Masa de Romania, Sarbatoare de Romania, Oferte de Romania, Umor de Romania, Ospitalitate de Romania si Weekend de Romania.

Penny Market este un brand recunoscut deja pentru eficienta si productivitate, atribute asociate firesc cu expertiza grupului german din care face parte. Prin de Romania ne dorim sa transmitem romanilor toata grija, respectul si caldura pe care le-am pus in a le oferi produse si servicii pe sufletul lor, a declarat Cristina Florescu, Director Marketing Rewe Romania.



Poti fi interesat si de