Transavia are o noua identitate vizuala


Cu ocazia aniversarii a 25 de ani de existenta, Transavia, una dintre cele mai reputate afaceri de familie romanesti si liderul industriei carnii de pui din Romania, primeste o noua identitate vizuala ca urmare a unui proces de rebranding.

transavia 25aCu ocazia aniversarii a 25 de ani de existenta, Transavia, una dintre cele mai reputate afaceri de familie romanesti si liderul industriei carnii de pui din Romania, primeste o noua identitate vizuala ca urmare a unui proces de rebranding.
Increderea, grija si responsabilitatea sunt principiile care definesc afacerea de familie Transavia, astfel incat compania poate sustine promisiunea de cel mai inalt nivel in calitate Well made in Romania.

Noua identitate vizuala pune accent atat pe performanta, leadershipul si valorile companiei, cat si pe viziunea acestuia pentru viitor. In acest sens a fost ales simbolul scutului, pentru a reflecta protectia constanta pentru consumatori si promisiunea sigurantei alimentare; in plus, acesta scoate in evidenta modul de operare integrat vertical de la cultivarea cerealelor, la pregatirea acestora pentru hrana puilor crescuti in Fermele Transavia, pana la abatoare, fabrica de procesare a carnii si distributie.

Ne-am obisnuit ca in Romania de cate ori auzim performanta sa ne gandim doar la sport; de cate ori spunem calitate sa ne gandim doar la branduri straine; de cate ori auzim trebuie sa ne gandim doar la obligatii, nu la oportunitatea de a face ceva extraordinar. Si totusi, in 25 de ani, noi ne-am straduit sa dam alte sensuri acestor cuvinte. De aceea ne asumam responsabilitatea sa scriem pe ambalajele noastre Well Made in Romania. In echipa Transavia se practica sinceritatea, seriozitatea si grija, iar din luna iulie vom avea si un nou sediu, deoarece responsabilitatea noastra este de a asigura conditii de munca mai bune, sigure si corecte pentru angajatii nostri" Ioan Popa, Fondator si Director General Transavia.

Brandient Bucuresti, consultantul de strategie si designerul portofoliului de brand Transavia din ultimii 10 ani, a gestionat si implementat acest proiect de redefinire a identitatii Transavia.

Transavia este unul dintre cele mai reputate businessuri de familie romanesti, liderul local al industriei de carne de pui, care opereaza sustenabil cu un model de business integrat vertical pentru a oferi cel mai bun standard de alimentatie consumatorilor.

Transavia are 2000 de angajati, 314 hale in 24 ferme de crestere a pasarilor si 4 ferme de productie vegetala, o fabrica de nutreturi combinate, 3 abatoare si o fabrica de procesare a carnii. Transavia este cel mai important producator de carne din Romania, cu fermele proprii de crestere in 7 judete din Romania (Alba, Cluj, Sibiu, Brasov, Mures, Harghita si Caras Severin). Toate produsele sunt realizate in conformitate cu normele de calitate europene, sub controlul autoritatilor sanitar-veterinare si de mediu, iar in anul 2006 compania a primit distinctia de furnizor al Casei Regale a Romaniei.



Poti fi interesat si de