Agroland vrea sa depaseasca pragul de 100 milioane de lei, in 2015

Agroland vrea sa depaseasca pragul de 100 milioane de lei, in 2015


Compania Agroland, care detine cea mai mare retea de magazine agricole din Romania, si-a bugetat pentru acest an o cifra de afaceri mai mare cu 15% comparativ cu anul trecut, apropiindu-se de pragul de 100 milioane de lei. Este cea mai mica crestere din ultimii 15 ani (15%, comparativ cu obisnuita rata de 20-25%). Conditiile meteo nefavorabile din primavara au intarziat cererile de pui de o zi din partea fermierilor. Am reusit sa ne mentinem pe crestere datorita extinderii retelei de magazine, precum si a intrarii pe o noua nisa de piata, cu Agroland Piese, primul magazin de piese, accesorii si consumabile pentru agricultura'', a declarat Horia Cardos, fondatorul retelei.

agrolandCompania Agroland, care detine cea mai mare retea de magazine agricole din Romania, si-a bugetat pentru acest an o cifra de afaceri mai mare cu 15% comparativ cu anul trecut, apropiindu-se de pragul de 100 milioane de lei. Este cea mai mica crestere din ultimii 15 ani (15%, comparativ cu obisnuita rata de 20-25%). Conditiile meteo nefavorabile din primavara au intarziat cererile de pui de o zi din partea fermierilor. Am reusit sa ne mentinem pe crestere datorita extinderii retelei de magazine, precum si a intrarii pe o noua nisa de piata, cu Agroland Piese, primul magazin de piese, accesorii si consumabile pentru agricultura'', a declarat Horia Cardos, fondatorul retelei.


Prima unitate Agroland Piese a fost deschisa la Giarmata, in judetul Timis, urmand ca pana la finele anului viitor acest nou concept sa fie extins in toate judetele tarii. Magazinul are o suprafata de 80 mp, piesele provenind de la cei mai importanti trei producatori de masini agricole din lume.
In prezent, cea mai importanta parte a businessului Agroland reprezinta retailul, cu o retea de magazine agricole de 250 unitati.

Pentru anul viitor, principalele obiective sunt extinderea retelei de magazine agricole, dar si a unitatilor de vanzare a pieselor de schimb pentru agricultura, si nu in ultimul rand, asigurarea unei continuitati in aprovizionarea retailerilor cu Puiul Rustic, un produs pozitionat pe segmentul premium, lansat la inceputul acestui an.

''Am avut discontinuitate pe relatia cu abatorul de la Bocsa, care nu a putut sa lucreze la nivelul pretentiilor noastre, Puiul Rustic fiind totusi un produs de segment premium. Ne-au inteles si retailerii. Avem deja discutii cu un alt abator si speram ca de la 1 ianuarie 2016 lucrurile sa revina la normal", a precizat Cardos.

Puiul Rustic este un proiect marca proprie de tip joint-venture antreprenorial in care puii sunt crescuti dupa modelul Label Rouge din Franta. Agroland furnizeaza fermierilor care sunt dispusi sa intre in program pasarile, furajele, precum si asistenta sanitar-veterinara. Pasarile raman proprietatea Agroland pe tot parcursul ciclului de crestere, iar la sfarsitul acestuia, dupa 9 saptamani sunt luate de la ferma, duse la abator, cantarite, fiind platita prestatia fermierului. Dupa aceea, puii ajung la abator, iar mai apoi sunt livrati in retail.



Poti fi interesat si de