Saturday, Nov 25th

Last update10:04:30

Te afli aici: Exclusiv IC Interviu Grigore Horoi, presedinte grupul de firme Agricola: „Vom provoca consumatorii nostri cu preparate «altfel» decat pana acumˮ

banner optim 540x130
 

Grigore Horoi, presedinte grupul de firme Agricola: „Vom provoca consumatorii nostri cu preparate «altfel» decat pana acumˮ

  • PDF
grigore hGrupul de firme Agricola, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata carnii din Romania, si-a mentinut ritmul de crestere a cifrei de afaceri, inregistrand un avans de aproape 8%, in primele noua luni ale anului 2016.
Despre acest rezultat, tendintele ce domina piata romaneasca de carne si preparate din carne, dar si despre obiectivele stabilite pentru anul viitor,ne-a vorbit Grigore Horoi, presedintele grupului de firme Agricola, intr-un interviu oferit in exclusivitate revistei INDUSTRIA CARNII.RO.

Cum a fost anul 2016 pentru Grupul Agricola din punct de vedere financiar? Cum au evoluat vanzarile?

Dupa primele noua luni ale anului 2016, grupul de firme Agricola inregistra o crestere a cifrei de afaceri de 521.975 lei, cu 8,1% mai mare fata de perioada similara din 2015.
Ritmul de dezvoltare se datoreaza cresterilor generate de vanzarile companiilor din grup care realizeaza si comercializeaza produse sub brandul Agricola. Exceptie face societatea Comcereal, specializata in productia vegetala, depozitarea si comercializarea cerealelor, care a inregistrat in primele noua luni o diminuare a cifrei de afaceri cu 4,8%, dar si reteaua de magazine Agricola, care numara 32 de unitati, mai putin cu una fata de 2015, si a carei cifra de afaceri a scazut cu 4,18%.

Aveti in plan lansarea unor noi sortimente?

La carnea de pasare continuam dezvoltarea categoriei diferentiatoare - pui cu crestere lenta (Puiul Fericit, Puiul Fermierului ) care prognozam sa reprezinte in 2017 circa 7% din totalul vanzarilor. Avem planificate investitii in modernizarea unei capacitati suplimentare de crestere destinata acestui hibrid pentru a genera incrementul de anul viitor si atingerea tintei de 10% din vanzari in 2018.
Compania Salbac pregateste pentru categoria de salamuri crud-uscate premium noi surprize pentru piata din Romania.

Interviul integral il puteti citi in revista INDUSTRIA CARNII.RO, in editia 50.

banner agerpress nou 554x80