Saturday, Sep 23rd

Last update01:04:05

Te afli aici: Exclusiv IC Interviu Strategia grupului Reinert pentru Europa

banner optim 540x130
 

Strategia grupului Reinert pentru Europa

  • PDF
roland verdev 1Roland Verdev, director general vanzari Grup Reinert: „In urmatorii doi ani vom construi si alte capacitati de productie in Romania.” Reinert este unul dintre cei mai mari exportatori de produse din carne, din Germania si anunta ca isi continua actiunea de dezvoltare in Europa. Despre planurile de extindere, dar si despre evolutia pietei pe segmentul preparatelor din carne ne spune intr-un interviu acordat in exclusivitate pentru INDUSTRIA CARNII.RO directorul de vanzari Grup Reinert, Roland Verdev. 

Cum a fost anul 2015 pentru Reinert din punct de vedere financiar si al volumelor inregistrate in Romania? Dar la nivel european?

Anul 2015 a fost un an de exercitiu financiar foarte echilibrat, avand posibilitatea de a continua dezvoltarea noastra in Romania. Fabrica din Brasov a pornit revigorata anul 2016 si se va dezvolta mai departe. Premisa pentru acest lucru il reprezinta un pret stabil al materiilor prime si a pietei de schimb valutar. Ambele reprezinta domenii pe care nu le putem influenta si care afecteaza semnificativ profitabilitatea noastra. In exteriorul Romaniei ne-am confruntat cu o piata a produselor din carne ce scade continuu, in special in Germania. Suntem totusi multumiti cu rezultatul per ansamblu.

Cum se prezinta piata produselor procesate din carne la nivel mondial? Care sunt tendintele? 

In Germania s-au mai inregistrat rezultate similare cu rezultatul anului 2015, referitor la volum vanzari, dar piata de aici nu a aratat impulsuri ce ar duce la imbunatatirea volumului de vanzari pe plan national deoarece a crescut foarte mult trendul pentru produse vegetariene, iar pe piata s-a definit o noua categorie de consumatori „flexitarian“, care migreaza intre un regim alimentar vegetarian si mixt. Franta a fost marcata de protestele agricultorilor care solicita preturi majorate masiv si interzicerea vanzarii in pierdere a alimentelor. Consumatorii romani pun mare pret pe calitate si incredere. Acest lucru ne motiveaza si mai mult sa stabilim in continuare noi standarde de calitate.

Ce ne puteti spune despre investitiile facute in Romania? Aveti investitii noi planificate pentru anul acesta?

In urmatorii doi ani vom construi si alte capacitati de productie in Romania, in acest sens vom investi mai multe milioane de euro. In 2015, ati avut doua produse premiate la „Gala Produsul Anului”, Martinel Gustarica si Reinert Felii Fine. Ce planuri aveti pentru 2016 pentru a va mentine printre favoriti? Am fost si vom ramane promotori ai inovatiei, ce se caracterizeaza prin cele mai bune materii prime si cea mai ridicata calitate. Vom aduce cu siguranta multe surprize pe piata de profil in urmatorii ani.

Interviul integral il puteti citi in revista INDUSTRIA CARNII.RO, editia 46



banner agerpress nou 554x80