Mihai CIOBANU, ULMA Packaging: Tinta noastra sunt producatorii mijlocii

Mihai CIOBANU, ULMA Packaging: Tinta noastra sunt producatorii mijlocii


Chiar daca investitiile in industria locala a carnii nu se mai ridica la nivelul din anii trecuti, piata locala are in continuare potential de crestere, pe fondul extinderii retelelor internationale de comert, dar si a interesului tot mai mare din partea producatorilor romani pentru iesirea la export, afirma Mihai Ciobanu, managing director Ulma Packaging.

ciobanu ulma1Chiar daca investitiile in industria locala a carnii nu se mai ridica la nivelul din anii trecuti, piata locala are in continuare potential de crestere, pe fondul extinderii retelelor internationale de comert, dar si a interesului tot mai mare din partea producatorilor romani pentru iesirea la export, afirma Mihai Ciobanu, managing director Ulma Packaging.


Din pacate, nu prea au aparut investitii noi, nu putem spune ca avem greenfield-uri in acest an, ci mai mult cresteri de capacitate la anumiti producatori. Pe segmentul in care suntem noi prezenti, se remarca aparitia de alte tehnologii de ambalare decat cele folosite pana acum in Romania, dar si deschiderile catre segmente noi, cum ar fi pestele proaspat, de exemplu. Evolutia din 2014 se incadreaza in ritmul anilor trecuti, insa constatam totusi o crestere de productie la abatoarele de pui, datorata cererii interne, dar si exportului, a declarat intr-un interviu acordat revistei INDUSTRIA CARNII.RO Mihai Ciobanu.

Cat despre estimarile pentru anul viitor, managerul companiei spune ca se asteapta ca anul 2015 sa continue tendintele din 2014, depinde insa mult si de cum vor rezista in piata producatorii de carne, mai ales ca unii dintre ei au avut probleme financiare in 2014.

Mai multe informatii despre activitatea Ulma Packaging si strategia companiei pentru perioada urmatoare puteti afla din editia cu numarul 37 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de