Saturday, Sep 23rd

Last update01:04:05

Te afli aici: Exclusiv IC Interviu Sorana Georgia (BILLA): Consumatorii se indreapta catre produsele romanesti

banner optim 540x130
 

Sorana Georgia (BILLA): Consumatorii se indreapta catre produsele romanesti

  • PDF
billasoranaConsumatorii romani sunt foarte atenti la pret, iar alegerile lor se bazeaza in cele mai multe cazuri pe argumente legate de cost. In acelasi timp, nu vor sa faca compromisuri in defavoarea calitatii. In ultima perioada, interesul pentru produsele autohtone a crescut semnificativ. „Preferintele consumatorilor se indreapta catre produsele romanesti de calitate. De asemenea, produsele ready-to-eat si ready to-cook devin din ce in ce mai populare in randul clientilor. Ca si comportament de consum, am observat ca romanii cumpara cantitati de mancare mai mici, dar mai des. Consumatorii romani sunt foarte sensibili la pret, alegerile lor  se bazeaza in cele mai multe cazuri pe argumente legate de pret. In acelasi timp, nu vor sa faca compromisuri in defavoarea calitatii. Produsele romanesti, care reprezinta peste 70% din portofoliul de produse BILLA, ofera un raport optim intre calitate si pret. De asemenea, apetenta romanilor pentru produsele cu specific traditional a crescut semnificativ in ultimii 2-3 ani. Noi ne-am adaptat acestui trend, foarte sanatos de altfel, iar in momentul de fata, majoritatea produselor disponibile in magazinele BILLA sunt fabricate in Romania”, a declarat Sorana Georgia, CEO BILLA Romania.

Aflati de la singura romanca CEO din comertul modern local, Sorana Georgia, care sunt tendintele de consum, noutatile si planurile de expansiune ale companiei, intr-un interviu acordat in exlusivitate pentru INDUSTRIA CARNII.RO.

Puteti solicita un exemplar al editiei cu numarul 34 la adresa de e-mail Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau la numarul de  telefon 021.450.50.64, prin departamentul nostru de vanzari.

banner agerpress nou 554x80