Marchand isi pregateste un punct de lucru in Germania

Marchand isi pregateste un punct de lucru in Germania


In urma cu cativa ani, cota de piata a reprezentat pentru Marchand targetul principal. Insa, odata cu schimbarea conditiilor impuse de criza economica globala, s-a schimbat si abordarea pietei interne de catre managementul acestei companii. Am considerat diminuarea riscului prioritatea numarul unu si cred ca am intuit bine sa ne orientam catre pietele externe. Nu am avut probleme de incasare, chiar daca in unele situatii, termenele de plata au fost putin prea relaxate pentru momentul economic in care ne aflam. Vorbesc de piata interna, pentru ca pe piata externa nu exista probleme de acest gen. Nu livram decat clientilor asigurati si reducem riscul aproape de zero. In ultimii ani nu am neglijat piata din Romania si nu cred ca am pierdut cota de piata, dar eforturile noastre au fost canalizate, repet, catre piata externa si rezultatele se vad. Un singur exemplu: ne gandim serios, luand in calcul numarul de clienti si vanzarile, sa ne deschidem un punct de lucru in Germania, pentru ca efortul logistic sa fie mai mic. In ceea ce priveste productia proprie, am pastrat si chiar am ridicat nivelul de achizitie de anul trecut si nu am avut probleme in vanzarea produselor finite. Reculul din vanzari s-a resimtit din partea producatorilor autohtoni de preparate din carne. Simtim punctual o diminuare a productiei fata de anii anteriori ne-a declarat Paul Predusel, general manager Marchand.

preduselIn urma cu cativa ani, cota de piata a reprezentat pentru Marchand targetul principal. Insa, odata cu schimbarea conditiilor impuse de criza economica globala, s-a schimbat si abordarea pietei interne de catre managementul acestei companii. Am considerat diminuarea riscului prioritatea numarul unu si cred ca am intuit bine sa ne orientam catre pietele externe. Nu am avut probleme de incasare, chiar daca in unele situatii, termenele de plata au fost putin prea relaxate pentru momentul economic in care ne aflam. Vorbesc de piata interna, pentru ca pe piata externa nu exista probleme de acest gen. Nu livram decat clientilor asigurati si reducem riscul aproape de zero. In ultimii ani nu am neglijat piata din Romania si nu cred ca am pierdut cota de piata, dar eforturile noastre au fost canalizate, repet, catre piata externa si rezultatele se vad. Un singur exemplu: ne gandim serios, luand in calcul numarul de clienti si vanzarile, sa ne deschidem un punct de lucru in Germania, pentru ca efortul logistic sa fie mai mic. In ceea ce priveste productia proprie, am pastrat si chiar am ridicat nivelul de achizitie de anul trecut si nu am avut probleme in vanzarea produselor finite. Reculul din vanzari s-a resimtit din partea producatorilor autohtoni de preparate din carne. Simtim punctual o diminuare a productiei fata de anii anteriori ne-a declarat Paul Predusel, general manager Marchand.


Timp de doua generatii, afacerea Marchand a urmat cu strictete respectul fata de clienti, consumatori si propria sa misiune. Marchand nu este doar o companie de membrane naturale. Am descoperit in interiorul ei o armonie perfecta intre pasiunea pentrutraditie si deschiderea catre solutiile inovative. Este o poveste speciala pe care o puteti citi printre randuri, intr-un dialog de exceptie cu familia Predusel, publicat in noul numar al revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de