Thursday, Nov 23rd

Last update10:40:28

Te afli aici: Exclusiv IC Interviu

banner optim 540x130
 

Interviu

Balkanica Distral exporta peste 100 de tone de preparate din carne

  • PDF
balkan foto siteIn ultimele doua decenii si jumatate, o multime de produse romanesti au trecut granitele tarii, iar strainii au inceput sa le prinda, usor-usor, gustul si sa le aprecieze. Cererea a crescut de la an la an, s-au deschis magazine specializate pe produse romanesti in special in zonele unde exista comunitati mari de romani. Nevoia de produse autohtone a facut ca pe piata sa apara si un business de distributie a produselor alimentare din tara noastra. Asa a aparut, in urma cu 10 ani, Balkanica Distral.

Ultima actualizare în Luni, 20 Noiembrie 2017 10:18

Detalii...

Mary Pana, presedinte ACEBOP: „Productia nationala este mult sub nivelul de consum si aceasta situatie ne alerteaza”

  • PDF
mary panaUltimele date ale industriei carnii din România arata ca importurile la pasari au depasit 20%. Importam aproximativ 50% carne de porc, iar 45-50% din ce producem reprezinta purcei tot din import.

Detalii...

Radu Timis, presedinte Cris-Tim: „Stim sigur ca viitorul companiilor care fac produse sanatoase este asigurat”

  • PDF
foto rtCris-Tim a reusit sa puna tehnologia in slujba consumatorului, iar dupa cativa ani de investitii si inovatii la nivel de reteta, romanii se pot bucura acum de mezeluri fara gluten, fara amidon, fara MDM, fara soia, coloranti sintetici sau monoglutamat de sodiu adaugat.

Detalii...

Traditia romaneasca, rasplatita cu recunoastere internationala

  • PDF
neculoiu sergianaSergiana este un brand recunoscut pentru pastrarea traditiei, de altfel o inepuizabila sursa de inspiratie atunci cand vorbim despre retetele pastrate cu grija si prezentate astazi consumatorului roman si nu numai.

Detalii...

Nicolae CIULEAC, director general CARNIPROD: „In 2017, prevad o scumpire de cel putin 3-5% pentru carnea de porc”

  • PDF
ciuleac carn2017 este un an al revigorarii industriei carnii de porc si al extinderii capacitatilor de productie, dupa un an plin de incertitudini.

Detalii...

Luchi Georgescu, presedinte Meda Prod: „Anul 2016 este unul dintre cei mai buni ani din istoria companieiˮ

  • PDF
luchi georgescu 1Meda Prod, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de mezeluri din Romania, se extinde cu o noua fabrica pentru mezeluri crud-uscate, investitie cifrata la aproximativ 3 milioane de euro.

Detalii...

Grigore Horoi, presedinte grupul de firme Agricola: „Vom provoca consumatorii nostri cu preparate «altfel» decat pana acumˮ

  • PDF
grigore hGrupul de firme Agricola, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata carnii din Romania, si-a mentinut ritmul de crestere a cifrei de afaceri, inregistrand un avans de aproape 8%, in primele noua luni ale anului 2016.

Detalii...

Alexandru Gregor Leahu, presedinte Rollit: „La Indagra Food 2016 lansam noi game de mixuri functionale fara E-uri“

  • PDF
alexandru leahuInfiintata in anul 1994 ca o companie cu capital 100% strain, de catre Alexandru Gregor Leahu, un om de afaceri cu dubla cetatenie, romana si italiana, Rollit se mandreste cu peste 1.000 de retete pentru mixuri de ingrediente personalizate care satisfac cerintele a peste 600 de clienti  de pe piata romaneasca si cea externa.

Detalii...

George Safir, director executiv Grupul de Firme Safir: „Peste 15% din productie merge la export si vom creste acest procent”

  • PDF
george safir11Grupul Safir a cumparat anul acesta doua ferme avand o capacitate de 700.000 capete, investitie in valoare totala de 5 milioane euro.

Detalii...

Export de succes al sistemului de business Angus. Modelul grupului Karpaten Meat este exemplar pentru intreaga Europa

  • PDF
samuel widmerProiectul crearii unui business cu bovine de carne din rasa Angus a inceput inca de acum sapte ani, cand fondatorii au decis sa dea o sansa potentialului nelimitat al Romaniei.

Detalii...

Strategia grupului Reinert pentru Europa

  • PDF
roland verdev 1Roland Verdev, director general vanzari Grup Reinert: „In urmatorii doi ani vom construi si alte capacitati de productie in Romania.”

Detalii...

Produsele feliate, un segment de viitor in industria carnii

marsa11Poate cel mai important aspect al industriei alimentare de astazi este faptul ca vremea alimentelor neambalate a trecut.

Detalii...

Sediu nou pentru Profood Rom in 2016

  • PDF
pro food mProfood Rom este de zece ani o prezenta stabila pe piata din Romania, reprezentand in plan local societatea M Profood Zrt din Ungaria, furnizor important al pietei europene de condimente si aditivi alimentari.

Detalii...

Sorin Korodi, Darimex Techno: „Automatizarea creste eficienta“

  • PDF
korodiChiar daca industria locala a carnii nu mai inregistreaza profiturile de pe vremea boom-ului economic, potential de crestere exista, sustine Sorin Korodi, directorul general al Darimex Techno, companie detinuta de producatorul german de utilaje Poly-Clip System GmbH. Trebuie, insa, urmarite cu atentie costurile, in special cele fixe, si avuta in vedere eficientizarea productiei prin automatizare.

Detalii...

Succesul Aaylex la IFE Londra 2015

  • PDF
aylexProducatorul si procesatorul de carne de pui Aaylex, detinatorul brandului COCORICO, a participat recent la Londra,

Detalii...

Pretul carnii de pasare, mai mic cu 10-12% la poarta fermei

  • PDF
gaina2bPretul la carnea de pasare s-a redus cu circa 10% fata de perioada similara a anului trecut, principala cauza fiind evaziunea ridicata din piata. In prezent, kilogramul de carne la poarta fermei se vinde cu 6 lei pe kilogram, sub pretul de cost al producatorilor. 

Detalii...

Mihai CIOBANU, ULMA Packaging: Tinta noastra sunt producatorii mijlocii

  • PDF
ciobanu ulma1Chiar daca investitiile in industria locala a carnii nu se mai ridica la nivelul din anii trecuti, piata locala are in continuare potential de crestere, pe fondul extinderii retelelor internationale de comert, dar si a interesului tot mai mare din partea producatorilor romani pentru iesirea la export, afirma Mihai Ciobanu, managing director Ulma Packaging.

Detalii...

Ioan Popa, Transavia: „In maximum 3 ani, vreau productie de 100.000 tone de carne pe an”

  • PDF
ioan-popa1Ioan Popa, directorul general al Transavia, cel mai mare producator de carne de pasare din Romania, sustine ca, in ciuda contextului dificil de piata, vanzarile au mers mult mai bine in 2014 fata de anul trecut, obiectivul principal fiind majorarea profitului.

Detalii...

Sorana Georgia (BILLA): Consumatorii se indreapta catre produsele romanesti

  • PDF
billasoranaConsumatorii romani sunt foarte atenti la pret, iar alegerile lor se bazeaza in cele mai multe cazuri pe argumente legate de cost. In acelasi timp, nu vor sa faca compromisuri in defavoarea calitatii. In ultima perioada, interesul pentru produsele autohtone a crescut semnificativ.

Detalii...

Eugenia Caragui: „Trebuie redus TVA-ul daca vrem sa mai avem produse romanesti pe piata”

  • PDF
ecaraguiIntr-un interviu acordat in exlusivitate pentru revista INDUSTRIA CARNII.RO, presedintele Asociatiei Romane a Carnii, Eugenia Caragui, ne dezvaluie care sunt principalele obiective pe care ARC si le propune pentru anul 2014.Cresterea exportului de produse romanesti din carne, reducerea taxei pe valoare adaugata, eliminarea scandalurilor mediatice si schimbarea perceptiei clientilor asupra calitatii produselor sunt doar cateva propuneri care pot imbunatati semnificativ industria carnii.

Detalii...

Marchand isi pregateste un punct de lucru in Germania

  • PDF
preduselIn urma cu cativa ani, cota de piata a reprezentat pentru Marchand targetul principal. Insa, odata cu schimbarea conditiilor impuse de criza economica globala, s-a schimbat si abordarea pietei interne de catre managementul acestei companii. “Am considerat diminuarea riscului prioritatea numarul unu si cred ca am intuit bine sa ne orientam catre pietele externe. Nu am avut probleme de incasare, chiar daca in unele situatii, termenele de plata au fost putin prea relaxate pentru momentul economic in care ne aflam. Vorbesc de piata interna, pentru ca pe piata externa nu exista probleme de acest gen. Nu livram decat clientilor asigurati si reducem riscul aproape de zero. In ultimii ani nu am neglijat piata din Romania si nu cred ca am pierdut cota de piata, dar eforturile noastre au fost canalizate, repet, catre piata externa si rezultatele se vad. Un singur exemplu: ne gandim serios, luand in calcul numarul de clienti si vanzarile, sa ne deschidem un punct de lucru in Germania, pentru ca efortul logistic sa fie mai mic. In ceea ce priveste productia proprie, am pastrat si chiar am ridicat nivelul de achizitie de anul trecut si nu am avut probleme in vanzarea produselor finite. Reculul din vanzari s-a resimtit din partea producatorilor autohtoni de preparate din carne. Simtim punctual o diminuare a productiei fata de anii anteriori” – ne-a declarat Paul Predusel, general manager Marchand.

Detalii...


banner agerpress nou 554x80