Negro 2000, desemnat Brandul Romanesc al Anului

Negro 2000, desemnat Brandul Romanesc al Anului


Negro 2000, cel mai mare jucator de pe piata preparatelor din peste, a fost desemnata Brandul Romanesc al Anului de catre Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti, in cadrul celei de-a XXIV-a editii a Topului firmelor.

negro2000 brandNegro 2000, cel mai mare jucator de pe piata preparatelor din peste, a fost desemnata Brandul Romanesc al Anului de catre Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti, in cadrul celei de-a XXIV-a editii a Topului firmelor.


Pe langa distinctiile acordate pentru rezultatele economice obtinute in anul 2016, in cadrul evenimentului au fost decernate trofee de excelenta companiilor care in ultimii cinci ani s-au clasat pe prima pozitie in competitia elitelor.

Astfel, firma Negro 2000 a primit trofeul George G. Assan, pentru Brandul romanesc al anului.

Anul acesta premiem liderii. Adica pe acei manageri si antreprenori care au inteles ca etica in afaceri nu este doar un concept, ca reputatia se construieste greu si au invatat ca forta unui proiect reusit sta in oamenii din spatele lui, in creativitatea, pasiunea, implicarea si tenacitatea pe care acestia le arata zilnic, a declarat prof. univ. dr. ing. Sorin Dimitriu, presedintele CCI Bucuresti.


Poti fi interesat si de