Transavia a lansat o noua campanie de comunicare

Transavia a lansat o noua campanie de comunicare


“Daca mai multi ar fi facut lucrurile asa cum trebuie” este titlul noii campanii de comunicare a Transavia, semnata de Papaya Advertising, potrivit unui comunicat al procesatorului.

La 100 de ani de la Marea Unire, Transavia, liderul pietei carnii de pasare din Romania, face un pas in afara categoriei si propune un exercitiu de imagine dur, dar absolut real, adaptat societatii actuale.

 

„Astfel, la 100 de ani de Romania, avem ce sarbatori? Suntem mandri de ceea ce suntem? Lucrurile ar fi putut fi altfel? Sunt intrebari pe care ar fi trebuit sa ni le punem de mai multa vreme. Intr-o societate in care cinstea, integritatea si respectul par sa fie doar un set de principii lasate in urma, Transavia incearca sa reaminteasca tuturor ca fara ele nu putem deveni mai buni. Iar celebrarea centenarului poate fi un moment important pentru a discuta si despre ceea ce pare ca ne lipseste. Toate acestea intr-un spot TV unic, atipic si memorabil, produs de Transavia cu ajutorul agentiei Papaya Advertising”, se arata in comunicat.

 

Transavia, un business de familie cu capital integral romanesc, este o afacere construita de la zero pe principii si reguli solide, producand de peste 27 de ani cele mai sigure si calitative produse din carne de pui.

 

”Simplu si eficient, noi ne respectam promisiunea facuta consumatorilor de pretutindeni prin Well Made in Romania, promisiune comunicata direct pe ambalajul Fragedo prin iconul Calitate premium asumata de familia fondatoare. Dorim sa transmitem consumatorilor ca ceea ce cumpara nu e doar un pui, ci rezultatul unui anume mod de a face lucrurile. Iar acest mod este posibil doar dand dovada de integritate in ceea ce facem, evitand orice fel de compromis. Suntem un business de familie, iar in familia noastra, sa castigi respectul celorlalti e o onoare, dar si o mare responsabilitate. Noi am obtinut-o facand lucrurile exact asa cum trebuie.” declara Ioan Popa, presedintele Transavia.

 

Iata spotul TV realizat pentru campania de comunicare:



Poti fi interesat si de