Spartan vizeaza extinderea pe plan extern

Spartan vizeaza extinderea pe plan extern


Cu o investiție de 130.000 de euro, Spartan a deschis cea de-a 36-a unitate și se pregăteste pentru extinderi în București și chiar in afara țării.

Lanțul de restaurante de tip fast-food Spartan a inaugurat în Alba Iulia cea de-a 36-a unitate. În prima zi de la deschidere, s-au înregistrat circa 1.000 de clienți, ceea ce reprezintă un număr record raportat la evenimentele similare, organizate în centrul comercial Alba Mall.

 

Restaurantul funcționează în sistem de franciză, iar vânzările din primele cinci zile se situează la aproximativ 80.000 lei (17.500 euro). În afară de Alba Iulia, reprezentanții Spartan anunță, pentru 2018, noi deschideri în zona de Vest a țării, în orașe ca Sibiu, Bistrița, Timișoara sau Cluj-Napoca, dar și în București.

 

Noua unitate ocupă o suprafață de 125 m2, beneficiind de cel mai generos spațiu din zona de food court a Alba Mall, și are 16 angajați.

 

“Pentru noi este extrem de important că am deschis primul restaurant Spartan din Alba Iulia, în anul în care se împlinesc 100 de ani de la Marea Unire. Intrarea Spartan, o marcă 100% românească, pe piața din Alba Iulia în anul centenarului, are o încărcătură simbolică: suntem o marcă autohtonă care promovează valorile românești, toată carnea pe care o folosim provine din România, iar rețetele cu specific grecesc au fost reinterpretate pentru a se potrivi pieței locale. Alba Iulia este un oraș cu o foarte mare valoare istorică, culturală și unul dintre punctele de atracție turistică ale țării, așa că nu putem decât să ne bucurăm că am ajuns și aici, în inima României! Extinderea în Sibiu, programată pentru anul acesta, va marca prezența Spartan în majoritatea marilor orașe ale României”, a declarat Ștefan Mandachi, CEO Strong MND, compania deținătoare a francizei Spartan.

 

Spartan Alba Iulia și-a așteptat clienții cu produsele tradiționale: Souvlaki și Gyros gătite după rețete proprii, pyta pregătită pe loc și sosurile marcă înregistrată. Printre produsele cel mai bine vândute în primele zile de la deschidere, s-au numărat Crispy de pui și Souvlaki, iar sosurile vedetă au fost sosul dulce-acrișor cu zeamă de castraveți murați și sosul de măsline tocate și gogoșar copt.

 

“Ne-am pregătit timp de patru luni pentru o deschidere de succes și cred că am reușit acest lucru. Personalul nostru a urmat un stagiu intensiv de pregătire în cadrul Spartan Training School, înființată la Suceava, iar la inaugurare am fost susținuți de o echipă a francizorului. Am avut un număr foarte mare de clienți, iar primirea de care am avut parte mă face încrezător că vom deveni în scurt timp lideri în Alba Iulia și în zonele învecinate, pe nișa de produse rotisate. Am fost extrem de bucuroși să constatăm că mulți dintre locuitorii din Alba Iulia cu care am discutat, așteptau demult deschiderea unui restaurant Spartan și în orașul lor. Unii dintre ei mergeau 100 km până în Deva, ca să mănânce la Spartan”, a adăugat Ciprian Nicolaș, Director General al S.C. LUKFOOD TEAM S.R.L., compania prin intermediul căreia a obținut franciza Spartan.

 

Ciprian Nicolaș este licențiat în Finanțe și Contabilitate, și are o experiență de 17 ani în industria alimentară. În prezent deține trei magazine alimentare și un restaurant Broaster Chicken, în sistem de franciză, în Alba Iulia.

 

“Calitatea produselor Spartan și aprecierea de care se bucură această marcă la nivel național, în rândul consumatorilor, m-au determinat să iau decizia de a deveni francizat. În viitor, îmi doresc să deschid și alte unități Spartan în orașul nostru, printre care una de tip Drive Thru, la ieșirea din Alba Iulia”, a mai spus Ciprian Nicolaș.

 

În afara extinderii la nivel național, fondatorul Spartan are în plan și reluarea demersurilor pentru deschiderea primului restaurant din afara țării. În prezent, rețeaua Spartan numără 36 de restaurante, proprii și francizate, și este pe locul al III-lea în topul celor mai extinse rețele de restaurante de tip fast-food, la nivel național.

 

Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L, companie francizoare care deține și platforma www.francizelacheie.ro. Lanțul de restaurante a fost fondat în 2012 și numără 36 de restaurante, dintre care 14 sunt restaurante proprii și alte 22 sunt în sistem de franciză.

 

Cifra de afaceri înregistrată la nivelul întregului grup (restaurante proprii și restaurante francizate) în 2016 este de 14 milioane de euro. În cele 14 restaurante deținute de Strong MND Corporation, societatea francizoare, sunt angajate 290 de persoane, iar în total, în toate cele 36 de unități lucrează peste 800 de oameni.



Poti fi interesat si de