Safir raspunde intrebarilor despre carnea de pui, pentru a incuraja transparenta in comunicare
Marti, 25 Iunie 2019
Marti, 25 Iunie 2019
Atunci cand activezi in industria carnii, castigarea increderii consumatorului reprezinta obiectivul principal, iar atunci cand aceasta se bazeaza pe argumente solide, infatisate transparent de catre producator, increderea fructifica si se transforma in reusita.
Avand la baza acestei temei, se dezvolta campania „Limpede ca buna ziua” pentru brandul Deliciosul de Vaslui, campanie sustinuta de lansarea noului ambalaj transparent pentru produsele Deliciosul de Vaslui si de actiunea Q&A, creata in contextul informarii corecte a consumatorilor, a sondarii pietei si a transparentei în comunicare.
Implementarea actiunii Q&A (aflata in deplina desfasurare) a fost posibila datorita consumatorilor care au trimis echipei Safir intrebarile lor despre carnea de pui si la care au primit raspunsuri transparente. Acestea pot fi gasite pe safir.ro, pe pagina dedicata acestui subiect de maxim interes atat pentru consumatori, cat si pentru Grupul de firme Safir.
Afla mai multe despre Grupul de firme Safir: www.safir.ro
„Romania are nevoie de investitii in procesarea materiei prime pe care o obtin fermierii no...
Potrivit unui comunicat al institutiei, in data de 17 aprilie, APIA a efectuat plati pentru anul ...
'Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA), prin Centrele Judetene, efectueaza pl...