Sa ne revedem cu bine in 2019, la CARNEXPO!

Sa ne revedem cu bine in 2019, la CARNEXPO!


INDAGRA FOOD 2018 s-a incheiat cu un succes rasunator. Peste 15 milioane de euro au insumat tranzactiile realizate pe durata celor 5 zile de targ. O cifra impresionanta, la care putini s-ar fi asteptat. O hala noua amenajata la standarde occidentale, mai mare, mai luminoasa, cu spatii largi, care au permis o mai buna desfasurare a standurilor. Sunt doar cateva dintre coordonatele care au generat succesul. S-au adaugat la aceasta reteta un mix puternic de marketing, comunicare, social media si campanie pro consumator. E suficient? Trebuia mai mult?

Toti ochii se indreapta acum spre urmatorul eveniment de amploare: CARNEXPO 2019 – cel mai mare targ din sud-estul Europei specializat pe industria carnii si domeniile conexe.

 

CARNEXPO este o vitrina a industriei carnii, o industrie care creste de la un an la altul datorita fiecaruia dintre voi: producatori si consumatori deopotriva. Este evenimentul care va pune in relatie directa, dar este si un spatiu de promovare si de vanzare. Eu il vad ca pe cea mai buna metoda de promovare intr-un timp scurt, ca pe unul dintre cele mai puternice mecanisme de marketing. Seamana foarte mult cu vanzarea directa, B2B, insa la un astfel de eveniment poti sa intalnesti mult mai multe persoane interesate de oferta companiei tale.

 

Tocmai de aceea este important sa participi la CARNEXPO - si pentru contacte, si pentru promovare. Pentru ca un astfel de targ este o bursa de contacte. Interactionezi in mod real cu clientii actuali sau potentiali, iar ei iti ofera feedback pe loc. Niciuna dintre performantele tehnologiei informationale nu poate inlocui interactiunea directa a partenerilor de afaceri, oferita de targuri si expozitii.

 

Asadar, sa ne reintalnim cu bine la CARNEXPO 2019!



Poti fi interesat si de