STEAK–ul de vita – cartea de vizita a restaurantelor cu renume
Marti, 27 Februarie 2018
Marti, 27 Februarie 2018
Este cazul si lantului de restaurante OSHO, pentru care steak-ul de vita reprezinta cu adevarat cartea sa de vizita, prepararea acestuia transformandu-se dintr-o experienta culinara intr-una a emotiilor.
Pentru restaurantele cu renume trendurile in ceea ce priveste segmentul prepararii steak-urilor de vita reprezinta punctele forte ce sustin evolutia unui astfel de business.
„Trendurile pe acest segment tind sa se duca spre origini, adica ne intoarcem la gatitul pe carbuni, ne indreptam clar catre zona de traditional, inspre salate simple asezonate cu dressinguri naturale. In ceea ce priveste segmentul de carne, in ultimii ani si in Romania s-a resimtit acea explozie in consumul carnii de vita. Din fericire, suntem printre promotorii carnii de vita din Romania prin restaurantele OSHO si ne vom pastra obiectivul de a ne educa consumatorii in ceea ce priveste consumul acestui tip de carne. Imi amintesc ca la momentul la care am deschis restaurantul, majoritatea clientilor erau dispusi sa incerce doar un singur preparat si anume, muschiul de vita. Asa ca ne-am vazut nevoiti sa le explicam cum este preparata fiecare piesa. Iar, la acest moment ei ne solicita preparate realizate din taieturi primare” , ne-a explicat Iosif Stefanescu, Chef Executive al restaurantului OSHO, intr-un reportaj special pe care-l puteti regasi integral in editia nr. 57 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.
Gusturi internationale Consumatorii din intreaga lume sunt din ce in ce mai interesati de prepar...
Statele membre UE discuta modalitatile prin care sa acorde Ucrainei o noua prelungire de un an la...
Aplicatia pune la dispozitia clientilor produse din 72 de locatii de la 52 parteneri si este disp...