Producatorii detin solutiile pentru evolutia industriei carnii
Luni, 02 Iulie 2018
Luni, 02 Iulie 2018
„Care ar fi rolul nostru in industrie? Am mentionat ca putem sa dezvoltam sectorul impreuna, aducand valoare agaugata, care poate fi construita prin realizarea de produse convenience sau marci private. Segmentul convenience food face diferenta, pentru ca rezolva intr-o oarecare masura una dintre cele mai stringente probleme cu care se confrunta agentii economici: lipsa personalului. Produsele de acest tip sunt mult mai usor de gatit de consumatori si de reprezentantii din HoReCa”, a explicat Adrian Ariciu.
In opinia directorului operational METRO Cash & Carry Romania, in multe cazuri, brandul nu este cel care determina decizia de cumparare, si de aceea retailerii dezvolta intens marcile proprii.
Mai multe declaratii ale reprezentantului METRO de la Conferinta INDUSTRIA CARNII LA RAFT se regasesc in editia 59 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.
„Romania are nevoie de investitii in procesarea materiei prime pe care o obtin fermierii no...
Potrivit unui comunicat al institutiei, in data de 17 aprilie, APIA a efectuat plati pentru anul ...
'Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA), prin Centrele Judetene, efectueaza pl...