Mezelurile pentru copii. O piata in crestere constanta

Mezelurile pentru copii. O piata in crestere constanta


Ambalaje viu colorate, design atractiv si mesaje care ating coarda sensibila... a parintilor. Cam asa s-ar putea descrie pe scurt strategia de marketing adoptata de brandurile din industria carnii atunci cand vine vorba despre mezelurile pentru copii.

Blamate in nenumarate studii mai mult sau mai putin sustinute stiintific, mezelurile au fost multa vreme considerate ca fiind un aliment mai degraba pentru “cei mari”, decat pentru copii. S-a spus ba ca nu ar fi obtinute din carne de calitate, ba ca sunt pline de conservanti si ca aportul nutritiv pentru cei mici este egal cu zero.

 

Si odata ce opinia publica se obisnuieste cu astfel de argumente, e destul de dificil pentru un producator de mezeluri sa le combata. E nevoie de campanii de marketing sustinute si chiar trebuie sa vina cu niste produse competitive, asa incat odata castigata increderea clientilor, acestia sa ramana fideli brandului.

 

Asa se face ca pe piata au aparut o multime de mezeluri destinate copiilor. Le recunosti usor la raft dupa ambalaj. Care este, de regula, mai mic decat cel al mezelurilor clasice. Evident, gramajul in care sunt prezentate este adaptat volumului de mezeluri pe care il poate consuma un copil, de regula, la o  singura masa. Adica 30 de grame un pachetel de sunca sau putin peste 100 de grame unul de crenvursti.

 

Denumirile sunt si ele in ton cu destinatarul produsului. Mezelurile pentru copii au, de obicei, denumiri care pornesc de la diminutive sau poarta numele unor personaje devenite intre timp adevarati eroi de poveste: Martinel, Obrajori, Carolino, Pepe.

 

Dar totusi cu se deosebesc aceste produse considerate “pentru copii” de cele pentru oamenii mari? Ne-au dezvaluit-o insasi producatorii. De regula, se mizeaza pe eliminarea E-urilor, a glutamatilor, fosfatilor, a colorantilor si conservantilor. Produsele contin un procent mult mai mare de carne si mai mic de grasime.

 

Care este mesajul pe care il transmit producatorii prin intermediul acestor produse puteti afla din noul numar al revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de