Marcile private inovatoare, strategia castigatoare a retailerilor

Marcile private inovatoare, strategia castigatoare a retailerilor


Marea provocarea a retailerilor de a oferi consumatorilor produse private label cu un raport calitate-pret cat mai echilibrat ramane una de actualitate, iar castigatori vor fi acei retaileri care iesind din capcana copy-paste-ului, vor genera marci proprii inovatoare, a aratat Constantin Anastasescu, directorul de vanzari al CIA Aboliv, la Conferinta INDUSTRIA CARNII LA RAFT.

„Pe scurt, acel retailer care va inceta sa mai cloneze produse brand de furnizor si va veni cu produse care sa satisfaca cat mai mult nevoia publicului-tinta, acela va avea succes pe viitor. In contextul in care volatilitatea produselor private label este extrem de ridicata comparativ cu produsele brand de furnizor, iar marja de profitabilitate este din ce in ce mai redusa sub presiunea competitivitatii, un cost-control pragmatic si extrem de riguros care sa-i permita producatorului alocarea fondurilor minim necesare investitiilor in retehnologizare, in sisteme de calitate si siguranta alimentara, precum si pregatirea profesionala a angajatilor, pot face diferenta intre esec si succes”, a precizat Constantin Anastasescu.

 

Mai multe informatii despre dezvoltarea produselor private label pot fi gasite in numarul 59 al revistei INDUSTRIA CARNII.RO.

 



Poti fi interesat si de