MEZELLINI – reteta de succes a unui brand moldovenesc

MEZELLINI – reteta de succes a unui brand moldovenesc


„Mezellini” este unul dintre liderii pietei de produse din carne si mezeluri din Republica Moldova, compania din care face parte binecunoscutul brand fiind totodata membru al Patronatului Industriei Prelucratoare de Carne.

Situat in satul Bulboaca, raionul Anenii Noi,  combinatul de carne a surprins inca de la bun inceput prin calitatea produselor, prin implementarea continua a tehnologiilor de ultima generatie, dar si prin extinderea treptata a capacitatii de productie si a portofoliului de produse, raportandu-le la cerintele pietei.

 

Viorel Cosniceanu, directorul Combinatului a relatat pentru jurnalistii INDUSTRIA CARNII.RO despre istoricul brandului „Mezellini”, precum si despre cele mai apreciate produse ale holdingului.

 

„Infiintarea brandului starteaza in anul 2006. In evolutia acestor 12 ani de activitate, societatea a lansat pe piata brandurile Mezellini (segment premium), Zi de Zi (segment medium), Classic (segment econom) si, recent, la finele anului 2016 a lansat brandul Delicarne (segmentul super premium), care se caracterizeaza prin prezenta SKU de salamuri crud zvantate „a la Italia” pentru a oferi consumatorului din Moldova produse de calitate europeana la preturi accesibile”.

 

Produsele fiert-afumate – la mare cautare pe piata interna

 

Potrivit directorului Combinatului, in acest moment, consumatorul moldovean apreciaza in special produsele fiert-afumate: „la mare cautare sunt produsele fiert-afumate, sunt produsele pe care consumatorul moldovean le prefera la evenimente de toate tipurile. La fel de bine apreciate sunt si produsele crud-uscate. Pe locul al treilea  in topul preferintelor consumatorului moldovean se numara sortimentele de parizer – acestea regasindu-se pe masa consumatorului zi de zi”.

 

„Per total, consumatorul isi doreste sa regaseasca la raft un produs de o calitate cat mai buna, natural, dar, totodata isi doreste ca acesta sa fie accesibil din punct de vedere al pretului. Este motivul principal pentru care noi dezvoltam mai multe directii de produse incadrate la diferite game de cost. Intr-un cuvant trebuie sa fim receptivi la toate tipurile de cereri venite din piata. Si sa nu uitam ca fiecare consumator are o anumita putere de cumparare”, a explicat Viorel Cosniceanu.

 

Directorul Combinatului de carne este de parere ca industria carnii din Republica Moldova este similara cu cea din Romania din punct de vedere al trendurilor, insa evolutia sa este una mai lenta: „deoarece antreprenorii moldoveni care activeaza in acest sector au acces la pietele externe avand astfel posibilitatea de a pune in practica anumite tehnici pentru a dezvolta business-ul, si implicit pentru a contribui la evolutia industriei carnii de pe piata locala”, a mai punctat Cosniceanu.

 

Mai multe detalii despre radiografia evolutiei unui business pe aceasta nisa in industria carnii din Republica Moldova regasiti in editia 59 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO



Poti fi interesat si de