Kaufland isi reinnoieste sloganul si lanseaza o noua campanie de brand

Kaufland isi reinnoieste sloganul si lanseaza o noua campanie de brand


Incepand cu aceasta primavara, Kaufland se reinnoieste cu un nou slogan, lansat la nivelul intregului grup, in toate cele sapte tari in care compania este prezenta.  

Intitulat „Si saptamana-i buna”, Kaufland vine cu o promisiune ca va fi acolo pentru clientii sai, sa transforme fiecare zi din saptamana intr-una buna: „Cu mici provocari cotidiene, griji, planuri, dorinte sau bucurii, indiferent ce aduce saptamana, Kaufland te ajuta sa tii pasul cu ea si sa fii pregatit, ca sa poti savura fiecare zi asa cum iti doresti”.

 

Noul slogan vine sa sublinieze misiunea Kaufland: aceea de a face viata clientilor sai mai buna, prin tot ceea ce le ofera, fie ca vorbim de produse de calitate, varietate si preturi reduse, fie ca vorbim de amabilitate si servicii pentru clienti – sau de investitiile pentru a asigura o experienta de cumparaturi mai fresh, mai simpla si mai rapida.

 

Kaufland Romania introduce noul slogan prin lansarea campaniei de brand „Orice s-ar intampla, esti pregatit”. Cu declinari pentru diverse provocari cotidiene din vietile clientilor, amuzante sau serioase, campania vorbeste despre cum Kaufland te ajuta sa tai de pe lista de cumparaturi grijile de zi cu zi si sa fii pregatit cat mai bine pentru orice situatie care apare – fie ca ai de pregatit o petrecere pentru 43 de invitati, ai uitat de o aniversare sau iar esti in intarziere spre serviciu si nu ai luat micul dejun. Campania este comunicata printr-un mix de canale: in-store, OOH, TV, Radio, Social Media si PR.

 

Special pentru clienti, Kaufland a pregatit Calendarul evenimentelor pentru saptamani bune, astfel ca, pe tot parcursul anului, acestia sunt invitati sa se bucure de experiente noi si in afara magazinului, participand la evenimentele sustinute de Kaufland Romania, precum The Color Run (Bucuresti, Oradea), semimaraton alaturi de echipa HOSPICE Casa Sperantei sau Cu bicicleta la mare (Bucuresti-Constanta), Party la Pop-Up Restaurant by Kaufland, Street Food Festival (Oradea, Timisoara, Brasov, Sibiu, Arad, Baia Mare, Cluj-Napoca), Comicon (Bucuresti), ShortsUP (Bucuresti), festivaluri muzicale precum Untold (Cluj-Napoca), Neversea (Constanta) si Artmania (Sibiu) – si multe altele. Calendarul complet va fi disponibil pe pagina de Facebook Kaufland Romania.

 

„Promisiunea noului Kaufland este o preocupare permanenta ca vei gasi totul pentru ca fiecare zi a saptamanii sa devina mai buna, astfel incat sa fii pregatit sa treci mai usor peste micile griji de zi cu zi. Iar in final, saptamana buna dupa saptamana buna inseamna o viata buna. Viziunea noastra de a atinge acest scop este de a fi alaturi de clienti cu solutii mereu la indemana pentru un spectru tot mai larg de nevoi, tot mai variate si complexe. Vorbim inclusiv de nevoi noi, de exemplu cum este cea de a avea un comportament eco – pentru care asiguram facilitati precum automate de reciclare a ambalajelor - sau de nevoia de a ne bucura de mai multe spatii verzi – pentru care am construit proiectul Gradinescu. In esenta, sloganul care ne va insoti comunicarea de acum reaminteste prioritatea noastra de a pune multumirea clientului in centrul a tot ceea ce facem”, declara Valer Hancas, Director Comunicare si Corporate Affairs Kaufland Romania.

 

Schimbarea sloganului este o etapa ce face parte din procesul de reinnoire demarat anul trecut, prin care compania a devenit „Noul Kaufland” si a imbratisat o noua identitate vizuala, noi layout-uri in magazine si a dat startul unui amplu proces de modernizare a magazinelor, inaugurand concepte unice in piata, precum Open Mall sau amplasarea gradinilor urbane comunitare pe acoperisurile si in parcarile magazinelor.

 



Poti fi interesat si de