Cris-Tim publica procentele de carne pe ambalajele produselor
Joi, 21 Iunie 2018
Joi, 21 Iunie 2018
Pentru a sustine acest demers de transparenta, Cris-Tim a lansat o campanie in care sprijina consumatorii sa aleaga in mod informat mezelurile cu continut mare de carne. ?i pentru ca mai multa carne inseamna mai multa energie, datorita aportului mare de proteine, compania Cris-Tim este dedicata iubitorilor de carne „pofticiosi” de viata.
Initiativa vine ca urmare a preocuparii companiei de a raspunde dorintei consumatorilor de a fi informati corect si de a consuma produse de calitate. Conform unui studiu ISRA CENTER din 2017, aproape 40% dintre consumatorii romani au mentionat continutul de carne ca fiind cel mai important factor in alegerea unei marci si 47% au mentionat „calitatea”.
Astfel, din luna iunie, peste 80 dintre produsele Cris-Tim au ambalaje ce semnalizeaza chiar pe fata pachetelor procentul sau cantitatea de carne pe care o contin. De exemplu:
Salam Sasesc – 97% carne
Bacon – 95% carne
Salam de Porc – 90% carne
Carnati semiafumati – 95% carne
Carnati macelaresti sau cabanos – 90% carne
Salam Rustic – 90% carne
Salam de Vara – 90% carne
?unca de Praga – 80% carne
?unca Presata de Porc – 80% carne
?unca Piept de Pui sau Curcan – 80% carne
Muschi ?iganesc, Azuga sau File – 80% carne
Salam ?aranesc de Porc – 80% carne
Salam de ?unca ?aranesc – 80% carne
Salam de Casa – 80% carne
Salam Banatean – 127 grame carne pentru 100 grame produs
Salam Sinaia – 125 grame carne pentru 100 grame produs
Salam Pontic – 128 grame carne pentru 100 grame produs
„Promisiunea noastra este de a pune pe mesele romanilor produse sanatoase, nu doar gustoase, si de a investi permanent in imbunatatirea lor. Am inceput cu Eticheta Curata, cand am revolutionat intreaga industrie alimentara, nu doar cea a mezelurilor, si nu ne-am oprit aici. Zi de zi, lucram sa oferim cele mai bune produse. Ne perfectionam retetele si, chiar daca am fi putut face si altfel, noi alegem sa le avem la cele mai inalte standarde de calitate si siguranta. Este o promisiune pe care am facut-o inca de la inceput, de a respecta si pretui consumatorii la fel ca pe familia mea. Ca o dovada ca suntem dedicati acestei cauze, am lansat acest demers de transparentizare. Suntem mandri de faptul ca reusim sa oferim cele mai bune produse si lansam tuturor din industrie provocarea de a comunica procentul de carne”, a declarat Radu Timis, presedinte si fondator Cris-Tim.
La raft, consumatorii vor gasi eticheta ce semnalizeaza procentele de carne pe toate produsele celor mai iubite branduri ale companiei: Cris-Tim, Matache Macelaru` si Salam Sasesc.
3 din 10 romani aloca un buget mai mare, pe masura scumpirilor In contextul valurilor de scumpir...
Principalele categorii de produse aruncate la gunoi sunt mancarea gatita (48%), legumele (37%), p...
Creati din carne „crescuta” din celule stem de porc in vase de fermentare din otel, p...