Crestere de 13% a afacerilor Grupului AGRICOLA in primele sase luni din 2018

Crestere de 13% a afacerilor Grupului AGRICOLA in primele sase luni din 2018


Reprezentantii grupului de firme AGRICOLA pun cresterea cifrei de afaceri in special pe rezultatul cresterilor generate de vanzarile companiilor din grup care realizeaza si comercializeaza produse sub brandul AGRICOLA.

Agricola International SA, cea mai importanta companie a Grupului AGRICOLA, in care sunt integrate lantul de productie al carnii de pasare si operatorul logistic, a inregistrat in primele 6 luni o cifra de afaceri de 225,986 mil. lei, in crestere cu 15,86% fata de anul trecut, se arata intr-un comunicat al companiei.

 

„Cifra de afaceri obtinuta este rezultatul unei cresteri cantitative cu 3% a carnii de pasare fata de 2017, pe de o parte, dar, in special, este rezultatul cresterii cantitative a vanzarilor AGRICOLA de produse diferentiatoare, cu valoare adaugata mare, si ma refer aici la Puiul Familist, Gama Usor de Gatit, Puiul Fericit si Puiul Fermierului. In cazul Puiului Fericit, cu crestere lenta, rezultatele arata o crestere a volumelor vandute de 57%. Strategia noastra este de a creste vanzarile de pui cu crestere lenta, in ritmul in care si piata doreste acest lucru si sa inovam in continuare”, declara Grigore Horoi, presedintele AGRICOLA Bacau.

 

Cifra de afaceri a companiei SALBAC a crescut in primele 6 luni cu 9%, ajungand la 60,637 mil. lei, in conditiile in care vanzarile la categoria salamuri crud-uscate realizate au inregistrat o crestere 10% in valoare, respectiv 7,39% in volum. In acelasi timp, grupa salamurilor fiert-afumate inregistreaza o crestere a volumelor de 7,78%, respectiv o crestere valorica de aproape 10%.

 

„Mentinem tendinta de crestere la grupa salamurilor crud-uscate, unde suntem lideri de piata, Salamul de Sibiu AGRICOLA fiind in continuare lider detasat in segment”, mai precizeaza Grigore Horoi.  

 

Categoria semipreparate si produse de tip ready-meal, obtinute la fabrica Europrod, a inregistrat in primele 6 luni o crestere a cifrei de afaceri de 20,58% (24,527 mil. lei). Vanzarile acestor produse au inregistrat o crestere in volume de 12,88%, in special din exporturi in tarile UE.

 

La ouale proaspete, obtinute la Avicola Lumina – Constanta, s-au inregistrat in primul semestru al anului o crestere de 22,7% a vanzarilor volumice (37,784 mil. oua) si o crestere valorica de 30%.

 

„Si anul acesta performam la capitolul recunoastere: Puiul Fericit, Salamul de Sibiu, Salamul Levant au primit cate doua stele de aur in cadrul «Superior Taste Awards», organizat de ITQI la Bruxelles, iar Salamul de Sibiu, Salamul Levant si Babicul au primit medalii de argint, Babicul de bronz, in cadrul concursului de calitate Monde Selection 2018”, precizeaza Grigore Horoi.



Poti fi interesat si de