Consumul de produse locale de calitate, in crestere

Consumul de produse locale de calitate, in crestere


Produsele obtinute local care respecta un standard ridicat de calitate au inceput sa fie din ce in ce mai apreciate si cautate pe piata interna. Acest trend incurajeaza investitiile nationale in dezvoltarea unei structuri eficiente, care sa transforme tara noastra dintr-un comerciant de animale vii intr-un furnizor stabil si de lunga durata de carne de vita de calitate, spun reprezentantii Karpaten Meat.

„Cresterea consumului de carne de vita Premium Angus in Romania a determinat schimbarea procentajului de comercializare a acesteia in tara (acum la un volum de 50% din total marfa), fata de anul trecut, cand procentul de 80% era in favoarea exportului. Acest lucru denota efortul nostru de a promova produse romanesti de calitate care vor ajuta consumatorul roman sa dezvolte obiceiuri culinare informate si sanatoase”, a explicat Iulian Stancu, directorul Departamentului de Carne al Karpaten Meat Group.

 

Investitiile de anul viitor ale grupului se concentreaza in continuare pe dezvoltarea rasei Angus in Romania, ameliorare genetica si in productia proprie de furaje naturala, o crestere armonioasa a bovinelor si o procesare de calitate a carcaselor. In acest sens, Karpaten Meat are in plan dezvoltarea a 3 noi stabulatii de ingrasare si finisare pentru a putea onora comenzile de vanzare de carcase.

 

Mai multe stiri din tehnologie, procesare si abatorizare puteti citi si in ultimul numar al revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de