Clientii din HoReCa pun mare accent pe constanta in calitate

Clientii din HoReCa pun mare accent pe constanta in calitate


Modul in care clientii revanzatori si cei din HoReCa privesc o bucata de carne este total diferit, a explicat Ciprian Tanasescu, Head of UF & Fresh METRO Cash & Carry Romania, in cadrul Conferintei INDUSTRIA CARNII LA RAFT.

„Un client trader se uita in primul rand la raportul calitate-pret si alege intotdeauna cel mai mic pret, pentru ca vrea sa isi maximizeze profitul prin revanzarea articolului respectiv. Un client din HoReCa priveste cu totul altfel – il intereseaza in primul rand sa aiba o constanta a calitatii carnii, evolutia acelei bucati de carne supusa tratamentului termic, pentru ca vrea sa aiba o siguranta ca in fiecare zi, in farfurie, are aceeasi bucata de carne, iar asta ii asigura profitabilitatea la sfarsitul zilei. De aceea, avem abordari diferite pe departamente diferite – la carne, avem carne ieftina, destinata revanzatorilor, si avem produse cu calitate constanta, origine controlata, astfel incat sa fie linistiti ca ceea ce gatesc este la fel in fiecare zi”, a afirmat Ciprian Tanasescu.

 

Prezent pe piata din Romania din 1996, METRO Cash & Carry are o cifra de afaceri de 1 miliard de euro, peste 3.500 de angajati, circa 40.000 de clienti revanzatori si 30.000 de clienti din HoReCa.

 

Mai multe declaratii ale reprezentantilor METRO de la Conferinta INDUSTRIA CARNII LA RAFT se regasesc in editia 59 a revistei NDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de