Clientii din HoReCa pun mare accent pe constanta in calitate
Joi, 12 Iulie 2018
Joi, 12 Iulie 2018
„Un client trader se uita in primul rand la raportul calitate-pret si alege intotdeauna cel mai mic pret, pentru ca vrea sa isi maximizeze profitul prin revanzarea articolului respectiv. Un client din HoReCa priveste cu totul altfel – il intereseaza in primul rand sa aiba o constanta a calitatii carnii, evolutia acelei bucati de carne supusa tratamentului termic, pentru ca vrea sa aiba o siguranta ca in fiecare zi, in farfurie, are aceeasi bucata de carne, iar asta ii asigura profitabilitatea la sfarsitul zilei. De aceea, avem abordari diferite pe departamente diferite – la carne, avem carne ieftina, destinata revanzatorilor, si avem produse cu calitate constanta, origine controlata, astfel incat sa fie linistiti ca ceea ce gatesc este la fel in fiecare zi”, a afirmat Ciprian Tanasescu.
Prezent pe piata din Romania din 1996, METRO Cash & Carry are o cifra de afaceri de 1 miliard de euro, peste 3.500 de angajati, circa 40.000 de clienti revanzatori si 30.000 de clienti din HoReCa.
Mai multe declaratii ale reprezentantilor METRO de la Conferinta INDUSTRIA CARNII LA RAFT se regasesc in editia 59 a revistei NDUSTRIA CARNII.RO.
3 din 10 romani aloca un buget mai mare, pe masura scumpirilor In contextul valurilor de scumpir...
Principalele categorii de produse aruncate la gunoi sunt mancarea gatita (48%), legumele (37%), p...
Creati din carne „crescuta” din celule stem de porc in vase de fermentare din otel, p...