Brandul ”Fomica?”, doar carne de pui si condimente naturale
Marti, 21 August 2018
Marti, 21 August 2018
Satisfacerea cerintelor consumatorului cu un ritm alert de viata, aflat intr-o permanenta cautare de produse alimentare sanatoase, menite sa faciliteze stilul de viata, reprezinta principalul pilon al dezvoltarii brandului romanesc ”Fomica?” de preparate si semipreparate, marca Grupul de firme Safir.
Doar carne de pui si condimente naturale, ingredientele unui brand de succes
Crearea unei strategii cate te diferentiaza de competitie si iti aduce reusita consta in alegerea atributelor valorice unice, care te fac vizibil la raft printre sutele de produse existente deja pe piata.
Astfel, ”Fomica?” contine produse romanesti neinjectate, doar din carne de pui natural condimentata, facute dupa retete bine mestesugite, care nu contin aditivi, conservanti, coloranti, produse menite sa usureze viata printr-o masa diversificata, sanatoasa, usor de pregatit si de servit.
Doar carne de pui si condimente naturale, oua proaspete, membrana naturala de oaie si rumegus din lemn de esenta tare pentru afumat se folosesc pentru fabricarea preparatelor si semipreparatelor ”Fomica?”, compozitie care se reflecta in aspectul si gustul natural.
Sistem propriu de productie, produse calitative si de incredere
Atunci cand iti doresti calitate, fiecare pas in procesul de fabricatie al produselor este esential. Astfel, de la ferme proprii de crestere a pasarilor si de la hrana furnizata de fabricile proprii, pana la abatorul de pasari si fabrica de preparate ?i semipreparate din carne de pasare, toate acestea asigura un produs final de incredere, fabricat in sistemul propriu de productie Grupul de firme Safir.
Experienta de 27 de ani, dar si respectarea unui cumul de valori sanatoase stau la baza dezvoltarii unui brand romanesc de succes, care satisface cu brio nevoia consumatorului, dorintele culinare ale acestuia, dar si care genereaza sentimentul de siguranta al alegerii unui produs de incredere.
Afla mai multe despre preparatele si semipreparatele”Fomica?”: www.safir.ro
3 din 10 romani aloca un buget mai mare, pe masura scumpirilor In contextul valurilor de scumpir...
Principalele categorii de produse aruncate la gunoi sunt mancarea gatita (48%), legumele (37%), p...
Creati din carne „crescuta” din celule stem de porc in vase de fermentare din otel, p...