Agricover a finalizat rebrandingul Abatorului Peris. Care sunt planurile de viitor
Joi, 30 Mai 2019
Joi, 30 Mai 2019
"Avem in plan sa continuam investitiile si in acest an, suma prevazuta pentru investitii in 2019 depasind 2,5 milioane de euro. Anul trecut, am fost in proces de rebranding deoarece ne-am dorit o imagine proaspata. Desi este relativ nou, brandul se bucura de notorietate semnificativa printre consumatorii de carne de porc datorita investitiilor in comunicare in retailul traditional pe care le-am efectuat in ultimii doi ani", a declarat Marius Vacaroiu, directorul general al Abatorului Peris, pentru presa centrala.
Produsele din carne ale fabricii Peris pot fi achizitionate din cele 26 de magazine care formeaza propriul lant de retail. Potrivit reprezentantilor companiei, urmeaza deschiderea altor 30 de magazine doar in acest an.
„Romania are nevoie de investitii in procesarea materiei prime pe care o obtin fermierii no...
Potrivit unui comunicat al institutiei, in data de 17 aprilie, APIA a efectuat plati pentru anul ...
'Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA), prin Centrele Judetene, efectueaza pl...